péntek

Legénybúcsú sztori?

Csak egy vicc:

Egy alak a kasszánál áll a kígyózó sor végén.
A mellette lévő sorból rá-rá pislant, mosolyog, nevetget egy szőke bombázó.
A fickó nem bírja tovább és kedvesen hozzászól:
- Nem ismerjük mi egymást valahonnan?
- Nem vagyok benne biztos, de szerintem az egyik gyerekem apja lehet.
A fickónak eszébe jut az egyetlen eset, amikor hűtlen volt:
- Úr Isten! Ön az a sztriptíztáncosnő, akit a legénybúcsún a csocsóasztalon dugtam meg a haverjaim szeme láttára,
miközben a barátnői nedves zellerlevéllel vertek és egy uborkát dugtak a seggembe?
- Nem. Én a fia angoltanárnője vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Mari néni fogta a nedves zellerlevelet, és feldugta annak, aki ezen blog szerzője. Mindketten jót nevettek. Erre Mari néni, nézzenk oda, hát nem leejtette a vibrátort? Ejnye-ejnye.

    VálaszTörlés